>Keyifli Bir An

>

Boğaz’a karşı kahvaltı yapmayı kim sevmez ki? Benim hayatımdaki en büyük keyiflerimden biridir Boğaz manzarasına karşı çayımı yudumlayıp kahvaltımı ederken aynı zamanda göz ucuyla gazeteleri karıştırıp saatlerce keyif yapmak. İşte Rumelihisarı’ndaki Lokma’da tam da böyle bir yer. Bir kere sahip olduğu manzara gerçekten çok başarılı ve Hisar’daki diğer restaurantların aksine bu manzaraya deniz seviyesinden değilde biraz daha yukarıdan bakıyor. Benim en çok hoşuma giden bir diğer özelliği ise masalarının geniş ve büyük olması ve dipdibe olmamasıdır. Ben 2 seferdir menemen yiyorum ve gayet başarılı buldum açıkçası. Ama buranın bence en farklı ürünü Nutella’lı krebi. İçine koydukları Nutella konusunda bonkör davranmışlar ve eğer Nutella seviyorsanız gerçekten bir kere tadına bakmalısınız çünkü gerçekten vazgeçemeyeceksiniz. Ev yapımı ekmekleri de bir o kadar lezzetli. Kahvaltı tabağı yok ama istediğiniz kahvaltılıklardan kendi kahvaltı tabağınızı yaratabilirsiniz. Bence kahvaltı tabağı olmaması kötü çünkü teker teker seçmek pek hoşuma gitmedi ama tabi bu kişiden kişiye göre değişebilir. Ayrıca burada sadece kahvaltı da yok, isterseniz pizza, makarna ve salata gibi yemeklerde yiyebilirsiniz. Onların tadına bakmadım o yüzden güezl veya kötü diye bir yorum yapamayacağım. Ücretsiz vale hizmeti vermesi de mekanın diğer bir artılarından. Hisar’daki diğer yerlere göre bir diğer avantajıda yüksekte yer alması ve gerçekten çok ferah bir ortama sahip olması. Bence mekanın en zayıf yönü her ne kadar güleryüzlü ve saygılı çalışanlara sahip olsa da servisinin gayet yavaş ve düzensiz olmasıdır. Mesela kahvaltılıklar menemenden 15 dakika sonra gelebiliyor. Yine de buradan aldığınız keyfi azaltmıyor. Şunu söyleyebilirim eğer sizde boğaza karşı uzun kahvaltılar yapmayı seviyorsanız, bu mekana gitmenizi kesinlikle öneririm. Benim gibi bağımlısı olabilirsiniz:)

About plazadecataluna

A blog. About nothing. Or everything! View all posts by plazadecataluna

Leave a comment